Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~damian8067 | użytkownik

imię i nazwisko adresNowa Ruda zarejestrowany30.09.2007 @12:36:18 ostatnio na stronie14.10.2014 @09:44:46

- amator, dla niego fascynacją jest zapał.
- może i jest, ale jego dziwny świat mnie denerwuje!
- on jest... po prostu sobą!



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty141 komentarze409 posty na forum0

komputer / sprzęt
Lumix fc .. 7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~exmil    26.08.2010 @21:19:23
o ja też
~iv154    26.06.2010 @19:35:08
ŚWIETNA GALERIA, DODAJĘ DO OBSERWOWANYCH
_______
proszę o komentarze :D
~rosario    20.11.2009 @23:24:09
dziękuję za uznanie, pozdrawiam serdecznie
~moonelii    22.06.2009 @00:15:22
a kto go nie zna ...
tak ona ma wszedzie konta
~edzia017    18.06.2009 @09:03:17
Ja po prostu robię zdjęcia po swojemu i telefonem Lubię się bawić w przeróbki, bo i tak jakbym takie zdjęcie wstawiła nieprzerobione to byłoby straszne, nieostre. Każdy ma swój gust a ja mam dziwny;D życzę ci powodzenia, masz fajne pomysły na zdjęcia
~khiily    29.04.2009 @16:58:56
Przeglądając grupę "Nowa Ruda" ;D Co do zdjęcia z zielonym liściem to się pochwale że wisi w szkole dostałam za nie wyróżnienie w konkursie fotograficznym. ^^ A co do Twojej galerii to naprawde dobre zdjęcia.
ostatnio edytowane: 2009-04-29 17:13:09
~beri    14.03.2009 @21:38:58
hahah, a co tam takiego fajnego znalazłeś, że się podobało? :D
~beri    13.03.2009 @02:02:43
~wyidealiz0wana    07.03.2009 @10:50:45
Dzięki, następnym razem pokąbinuję bardziej z kontrastem
_______
..w metrze o mało się nie poryczałam, ze złości!
~danshuu    15.02.2009 @00:11:13
Dzięki!
~LaVeuveNoire    03.02.2009 @01:12:09
zapraszam.
dobrej nocy
_______
Czerń jest głęboka, paradoksalnie pomaga umysłowi się określić, rozpoznać przedmiot strachu czy miłości, zanurzyć się w sen /lynch/
~Domczas    31.01.2009 @23:38:08
no ba :D
~flo85    31.01.2009 @12:32:38
Poznań to jest
~Domczas    31.01.2009 @11:38:43
No co zrobię taka moc imprez u mnie xD
+miedzwa    31.01.2009 @01:26:00
ej... proszę się bezczelnie ze mnie nie nabijać xD

/przepis na zdjęcie:
naciągasz kliszę
ustawiasz ostrość
przyciskasz spust migawki
proste jak budowa cepa... sirjus xD
_______
//"proszę pani, ja nigdy nie dochodzę do trzeciej minuty..."
+miedzwa    31.01.2009 @01:21:57
o kurde
dzięki xD
_______
//"proszę pani, ja nigdy nie dochodzę do trzeciej minuty..."
~Domczas    31.01.2009 @01:20:42
Poimprezujemy gdzieś xD

Kęty - okolice Oświęcimia (weź aparat xD)
+miedzwa    31.01.2009 @01:18:10
bo to zdjęcie podczas nagrywania filmu xD
_______
//"proszę pani, ja nigdy nie dochodzę do trzeciej minuty..."
~Domczas    31.01.2009 @01:14:08
To wpadnij, porobimy razem fotki xD
Dam Ci nacisnac spust migawki :D
~Domczas    31.01.2009 @01:10:49
a więcej ja skromny jestem :D
~4hhh    03.01.2009 @19:17:14
Ale mi cos w moich zdjęciach nie pasuje, to jeszcze nie to.
Twoje są natomiast takie perfekcyjne.
Oj mój sprzęt też mi nie pasuje i też chciałabym wymienic na inny
~4hhh    02.01.2009 @19:18:40
Też się dopiero uczysz? Trudno uwierzyć...
~darayavahus13    01.01.2009 @02:52:17
galeria!!!!!!!!
~Yozek    25.12.2008 @00:04:08
od tego sie zaczynaale dziś dostałem nowy sprzecik wiec moze obejdzie sie bez Picassypozderko
_______
Nie dziękuj, tylko skomentuj!! PzDr
~liq    10.12.2008 @09:44:13
Dzięki
Dziś po północy kolejna odsłona Gwoździa
_______
Co można stworzyć z GWOŹDZI ?
Począwszy od KLESKI GOŁOTY po....
ostatnia praca dotychczas to "38. MORDERSTWO"
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt